• #48219
    Krenoriwy

    Eetiline piir on seal, kus kaasamine muutub mõjutamiseks. Fännitsoon peaks looma rõõmu ja ühtsust, mitte soodustama panustamist. Kui sündmuse keskmes on sport ja kogukond, mitte võidulootus, jääb kõik eetiliseks. VivatBet bränd on Eestis registreeritud ettevõttele järgib põhimõtet, et fänn peab tundma end osalejana, mitte kliendina. Selline lähenemine tagab, et kogemus on positiivne ja ei toida hasartmängu sõltuvust.

  • #48228
    Quea

    Fännitsooni eesmärk oli pakkuda elamust, kuid kihlveobrändide puhul võib piir reklaami ja kaasamise vahel hägustuda. Kus teie arvates see eetiline joon kulgeb?

  • #48235
    Ciey

    VivatBet bränd on Eestis registreeritud ettevõttele näitas, et on võimalik olla nähtav ilma mängusõltuvust soodustamata – küsimus on väärtustes, mitte nähtavuses.

You must be logged in to reply to this topic.